Fjärde advent.

21,09

~~~~

I dag har det varit en jättebra och fin dag på alla sätt och vis. Mormor och morfar har varit här och ätit lunch och fikat. De tog "hundrabussen" hit och de hoppade av i Ovanåker där hämtade Niklas upp dem. De var verkligen jättenöjda och glada när dom åkte hem igen... :-) å va lämpligt det var att ta bussen :-D skönt att de varit här också. Två av dom finaste människorna i mitt liv ♥
Vi fick förresten en väldigt gullig liten tavla av mormor och morfar, bilder kommer!

Dagen har även innehållit lite paketinslagning och pyssel. Bakat lite matbröd också. Niklas har tagit en gran och vi har skottat snö :-) samt att vi sett på en film, det höll jag på att missa... Bröderna Karlsson... MEN ja vilken sjuk film! Har ni sett den? :-P jag ska inte säga mer. Se den och tyck själva :-D

Jag har pratat lite med Tessan, skönt att prata av sig om ditten och datten. För kort samtal :-( men vi hörs igen finaste! ♥

Nu verkar det dock ha lugnat ner sig lite snöfronten... men det ska snöa även i morgon. På julafton sägs det att det ska upp emot 3 decimeter...? HJÄLP! Prognoserna ändras hela tiden, vi får väl se :-) kan ju i alla fall konstatera att Kung Bore har tagit ett järngrepp om oss i alla fall och han håller hårt kvar! :-)

Nu ska jag strax sova. Är helt slut som artist... Penicillinet gör sitt till också kan jag säga :-( fy fasiken. Skönt att lägga sig och bara slappna av och plana ut och sortera dagens händelser. Tar med mig tidningen som jag inte kunde motstå att köpa i går när jag "skänkte" Willys en hel förmögenhet :-) jag är hemskt svag för tidningar, det var dit jag ville komma. Usch vad jag surrar nu känner jag, bäst jag avslutar nu innan det spårar ur :-D

En sak till, 30/12 har jag varit snusfri i hela åtta månader! Hurra för mig :-D

/ E

Kommentarer
Postat av: Kusin

Hej sötis!

Jag och Krille såg Bröderna Karlsson förra helgen. Den va väl så där. Jag blidde lite småstressad av allt. Typ: -Men du måste tro honom!! Han har faktiskt en tvillingbror!!!! Aaa, typ så :p



Å den dära Bore... Snösnubben där. Ska lämna in en klagoanmälan till honom ja. De har ju, som du kanske har märkt, snöat skiiiit mycket nu i helgen. Jag har jobbat från morgon till kväll hela helgen och inte haft så mycket ork kvar till att skotta när jag har kommit hem å så. Men igår kväll var jag så illa tvungen. Å fy vale va tugnt de va!! Så igår kväll bad jag till Bore att de fick snöa å så, men inte just där jag hade skottat. Tror du han hörde???!!!! Eh, näääeeee!!! Å jorden plogvall in till gården oxå. Tack för den! så just nu är huset ut på marknaden för en jävligt billig penning!



Ne, nu ska jag åka och leka nåldyna.

Krya på dig!

Puss & kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback