Gott nytt.

20,27

~~~~

Ja, gott nytt och god fortsättning på er "alla" läsare... :-)
Mm, det har varit lite tyst i bloggen några dagar nu. Jag har inte ens öppnat min dator hemma sen jag skrev i bloggen på nyårsafton. Måste säga att det är jätteskönt att inte bry sig om det på ett tag. Jag sitter ju vid datorn på jobbet varje dag så till slut blir jag helt mättad på allt vad datorer heter! Sen känner jag att man inte bör göra sig allt för beroende av internet, mobil osv.

Jaja, jag hoppas i alla fall ni haft en fin start på det nya året :-)

Nu är det den sista julhelgen och sen är den härliga glada julen slut :-( åh så trist! Jag är ju inte "klar" med julen ännu... men en vecka till får den vara kvar. Jag har sett att en del redan plockat bort allt, det tycker jag är väl tidigt. Vad tycker ni? Jag menar, det är ju bara jul en gång om året, varför då så bråttom ut med den? ;-)
Vi hörs mer senare!

/ E

Kommentarer
Postat av: Sara

Då kanske du blir lite sne på mig nu när jag berättar att jag troligtvis kommer att plocka bort julen nu till helgen :p För min del så är den över.



Förresten... Har du hört att Ingvar har gängat sig? Gift sig alltså. Han och thailändskan vigdes borgerligt i hemlighet på nyårsaftonen.



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback