Hu.

Så jävla varmt är det! Fy.. Tänkte jag skulle vara ute lite, satt först i skuggan, massa kryp och skit var det där så jag fick mot min vilja sätta mig i solen. Ungefär en kvart satt jag. Sedan gick jag in igen. Varmt och klibbigt. Har nästan 27 grader inne.. :P och här i skuggan är det 25,5 grader, undra hur hett det är solen då!

Blir nog kanske bad senare. Nästan ett måste nu. I så fall ett kvällsdop sedan hem och lägga sig. Kanske i ån? Men den är så läskig på bottnen..

Så himla glad att jag inte for till Delsbo, det hade jag inte klarat i denna värmen det vill jag lova!

Ha det bra i värmen! Drick mycket vatten :P



Kramar till pappa och Lena som är i Montenegro!




Pappa och Lena är ju i Montenegro. Två dygn har dem varit borta och det är redan hus i helvete hos pappa.. herregud. Min käre bror hade fest i går, jag säger då det. Ta mig tusan en massa smuts och lera överallt, disk, ölburkar. Min största chock fick jag när jag såg att det var någon tönt som kletat in ett helt fönster i köket med banan! Gud, vad arg jag blev. Tyckte att brorsan kunde skura rent och sedan putsa fönstret. Då svarade han mig såhär: " men jag har ju skurat golvet". Jaha, so what? Det spelar väl ingen roll, är ju fortfarande bananklet på fönstret, din kaxputte! Jaja, i alla fall så skurade och putsade jag fönstret.. ah! Blev av med min ilska i alla fall. Putsade argt!

Var och tog ett dopp för en stund sedan. Så himla skönt i vattnet. Jag skulle vilja bada mera. Får ta någon dag på stranden snart. Värmen skall tydligen hålla i sig (hjälp)

Over and out.

(Skrev det här för en vecka sedan ungefär...publicerar det nu)