Förkyld :(

13,20

~~~~

Hmm, förkyld och nedbäddad och inget att göra. Jag har klarat mig från förkylningar sedan mellandagarna, men nu så är det igång igen. Hoppas det går över, fort fort! Hur kul är det att vara förkyld? Det hamnar verkligen på utelistan!

På utelistan hamnar också snön...GAAAH. Töa bort nu, fortare än kvickt! Det blåser och är över elva plusgrader nu...det är bra, då töar det bort. Jag älskar verkligen vintern, speciellt en sådan vinter som vi haft nu. Mycket snö, minusgrader och gnistrande träd. Helt underbart, men nu vill jag ha vår, värme, spirande träd och blommor. Läste just
Scwhans blogg, idag bar hon vårjacka på sin promenad, vad underbart! Du hamnar på min innelista! :-)

Nu ska jag vila lite... huvudet dunkar.

Kram ♥

Filmer.

14,10

~~~~

Senast sedda filmerna =) bra alla tre! Maria Larssons eviga ögonblick var i en klass för sig själv. Det är sällan jag blir så tagen av en film, det har inte hänt på flera år. Se den!!!










Boken.

13,57

~~~~

Just nu är det denna bok som gäller, underbar, rolig. Jag fastnade på första sidan. Rekommenderas!

Brunstkalendern.




Kram ♥


Skapat.











inte bästa kvalitén på bilderna då jag tagit dem med mobilen.

Ja, se det snöar!

11,07

~~~~

Ja, se det snöar! Ja, se det snöar. Som vi har väntat, hurra! Nu kommer vintern, nu kommer vintern!

Nääää, vad är detta? Trodde det var vår nu! Hade börjat få vårkänslor i hela kroppen. Det här vill jag inte ha! Men men, detta måste väl ner för att det ska bli vår på riktigt!

Kram ♥

Heja byn!

Nu byn tar ni detta! Det är grymt spännande nu!

Tystnad.

16,27

~~~~

Väldigt tyst i min blogg just nu... Det är intet nytt under solen kan man säga.

Kommer väl kanske nått inlägg under helgen...

Kram...! ♥

I alla väder...

11,39

~~~~

....är vi hundägare ute och traskar i ömsom snö ömsom blåst... spöregn, högsommarvärme, ja de olika vädren är många. Vi trotsar vädergudarna och går ut.... idag var det inte direkt någon höjdare, snålblåst, snö och ca 1-2 grader kallt....huuu... men Donna ♥ var pigg på att vara ute så det blev ändå en liten prommis.


Lillprutten mattes ♥



Kramar ♥

Snart så.

15,38

~~~~

Om ca en halvtimme så är det äntligen helg. Har väntat hela långa dagen på att få fara hem till Niklas och Donsen, mina små hjärtan =) vad vore livet utan er två? Inte mycket i alla fall.

Tessan mitt lilla gryn, som jag saknar dig! Nästan varje dag är det så att hjärtat värker på mig. Vi måste snart ses igen annars går jag sönder. Jag är inte hel utan dig! Älskar dig! Kram "syster" min.

Jaja, sista rycket nu...!

Kram <3

Längtar.

15,36

~~~~

Ett av dom finaste minnena sedan i somras var när jag besökte Norrfällsviken. Min himmel på jorden, min pärla. Längtar tillbaka...

Norrfällsvikens inlopp i solnedgång.



Kram! <3

Vill ha vår!

13,13

~~~~

Nu vill jag ha vår... Kan du inte komma nu? Snälla fina vår! Jag har haft vårkänslor några veckor nu... åååh vad jag längtar.












Can can.




Var bara tvungen att klicka hem denna... 169 kr på
www.bellme.se och runt 400-500 kr på stan!

Really nice =) min dag är gjord!