Fatigué.

22,02

~~~~

Trött, tröttare, tröttast... Och nej, inte bara just nu. Utan hela tiden. Jag fattar inte hur man kan vara så sjukt trött. Orkar inte göra någonting, har inte lust med någonting och inte minst, vill inte göra NÅGONTING. Eller jo...dra täcket över huvudet och vakna vid midsommar. Är trött på mörker och vinterglåmigt ansikte. Som tur är har det vänt och det blir ljusare och ljusare. Thank god for that.

Nu sängen.
Ja, just det alla hjärtans dag, inget vi firar. Vilket kommersiellt jippo.

Trots att jag inte känner för att göra någonting så har jag bakat, fotat, åkt spark och fått håret klippt i dag. Något måste man ju göra eller? :p Bakar gör jag för att det är min avkoppling. För att det är roligt.

Just ja, sängen. Jobb står på tur. Fyra dagarsvecka, ledig fredag. Bara för att jag vill, för att jag behöver det. En ledig fredag, tänker inte göra ett skit. Bara vara.

/ Evelina ♥

Shoppa.

20,05

~~~~

I bland vill bara klicka, klicka, klicka och klicka... kikade in på 
Lindex hemsida...livsfarligt då :-)
MEN, jag klickade inte en enda gång på köp, jag bara tittade :-)

Nedan ett litet urval av allt snyggt som fanns där...




Bilder lånade från lindex.com


// Evelina ♥

Lista.

19,21

~~~~

Veckans jobbigaste: Monumental trötthet.
Veckans bästa: Det blir allt ljusare ute! Är det inte underbart?
Veckans musikupplevelse: Livekonsert på radion med Östen Eriksson.
Veckans låt: Bad Romance-Lady GaGa.
Veckans värsta: Gnälliga missunsamma människor. Ut och lev med er och sluta var så förbannat bitter!
Veckans dryck: Te - Liptons Orange Peel.
Veckans tv: På Spåret och Vem Vet Mest?
Veckans tråk: PMS, mensäckel och mensvärk.


// Evelina ♥

Film.

19,12

~~~~

Såg tre bra filmer i helgen. Valkyria hade jag inte sett tidigare, väldigt bra och sevärd. Hanna, Tom Cruise i huvudrollen ;-)
Sedan visade dom både Legenden om Zorro och Grabben i graven bredvid under helgen. Zorro trodde jag inte att jag skulle gilla med det gjorde jag verkligen :-) i bland ska man bara se filmen och inte tycka så mycket innan har jag upptäckt :-)
Grabben i graven brevid talar väl för sig själv? Snacka om feelgoodfilm! Lika underbart bra varje gång.


Valkyria.


Zorro.


Grabben i graven bredvid.



// Evelina ♥