Djävlighet

16,41

~~~~

Lagen om alltings djävlighet - Murphys lag.

Och kom inte och säg att detta inte stämmer!

// En sur och less Evelina

Update.

14,41

~~~~

Det är väl dags för en uppdatering nu känns det som, jag har haft semester och är nu inne på sista semesterveckan.
Det är därför som det inte blivit så mycket uppdateringar av bloggen heller, har inte känt för det eller haft lust att skriva blogg under semestern.

I alla fall, första veckan på semestern var jag upp till Höga Kusten med mormor, vi stannade fem dagar där och det var helt underbart, en bild därifrån har jag visat tidigare. Kolla denna länk
www.norrfallsviken.com och ni förstår varför jag älskar denna plats på jorden mest av allt! 

Sen var jag hemma en vecka och gjorde mest ingenting.

Tredje veckan på semestern drog jag i väg till Linköping för att hälsa på tessan. Vi shoppade, gick på krogen, käkade gott, var på fest.

Sen hem lite mindre än en vecka för att sen dra ner till Linköping igen, med bil....hjäääääälp för att köra genom sthlm, men det gick kanon och jag växte några decimeter =) så nu är jag i lkpg igen, åkte ner i lördags, jag o tessan yrar omkring som två vilsna norrlänningar och det känns som sällskapsresan alltihop =)

Hm, ni som bor i Bollnäs och har ljusnan kanske har läst att fyrtio tjänster kommer att försvinna på Fortum i Arbrå. Känns lite skrämmande, men det berör än så länge inte mig, det känns dock bara som en tidsfråga innan hela kundservicen centraliseras till Sthlm, dit dessa fyrtio tjänster skall flyttas. De kommer att erbjudas att flytta med till sthlm, men hur många kan göra det då nästan alla det berör har man och barn osv...känns inte helt okej men kanske är det detta som behövs för att jag ska få en spark i rumpan och gå vidare efter mer än fem år inom Fortum!!!

PUSS <3