Ett tag sedan.

Ett tag sedan jag skrev nu. Har väl inte hänt så mycket...

Var ut i helgen, dödstråkigt. Var på fest hos Theresa. Roligt =)

Var och tände ljus på minneslunden för farfar. De har slocknat nu =( får gå dit och tända nya snart. Till första advent tänkte jag mig. Var på minnesgudstjänst i lördags, det var jättefint. Många ljus i både kyrka och kyrkogård. Var så vackert med alla glimmande ljus.

Har en lista på vad jag vill shoppa :) följer här:

Svart kandelaber.
Röda doftljus från Sia.
Adventsljusstake som heter Evelina, den ska jag bara ha, den var så fin.
Svarta ljusmanschetter till kandelabern.
Rihannas album.
Linda Sundblads album.
Svarta kilklackskor.
Brett skärp.
En svart klänning.
Snygga vinterskor.
Snygga vardagströjor.
Röda panelgardiner.
Panelgardiner till sovrummet.
Scrap-prylar.

Intressant va? =) hihi...

Inne på min femte förkylningsvecka, najs najs...=P fick antibiotika, den hjälpte som tur var men nog sitter den kvar än förkylningen. Lär ju ska vara så hela vintern.

Längtar till advent nu. Vill lysa upp mörkret. Så grått och slaskigt nu. Bläsch.

Kitte, jag tänker på dig. Var är du nu tro? Österrike, Tyskland eller Holland kanske? =) ta det lugnt, eller det vet jag att gör =) saknar dig. Ich liebe dich!

Slutarökaprylen går inte så bra men men....det är på god väg i alla fall.

I morgon ska jag till veterinären med Madonna som lyckats med något så hon haltar/linkar omkring på tre ben.

Trött nu...sova sova sova säng säng säng.

Bonne nuit!