Bloggen flyttar!

Min blogg har flyttat!

www.misseve.wordpress.com

Natt.

02,38

~~~~

Jobbar natt och tänkte jag skulle uppdatera min blogg litegrann. Det var längesen jag bloggade nu...sitter och svarar på kundbrev och lyssnar på Vaken på P 4, de spelar önskelåtar men de spelar bara kassa låtar...hm. Skärpning. Sveriges befolkning måste ha otroligt dålig musiksmak alltså...typ Torgny Melins, Lennartz, Mora Träsk (ja, jag vet att Mora Träsk är kult men det skiter jag i, dem är i alla fall inte bra). Vad kommer nu då...? Cheri cheri lady med Modern Talking...det börjar likna något, YEAH! Väntar på att min önskan skall gå i uppfyllelse här: Timbaland feat. Keri Hilson - The way you are. Tror faktiskt inte tråkmånsen till programledare kommer att spela den, verkar vara en riktig törris, ts :-)

Händer inte så mycket i övrigt i mitt liv, preciiiiis som vanligt alltså.

Kan berätta att sten lyfts från mitt hjärta i alla fall. Har inte berättat om detta i bloggen. Jag har väntat på ett besked om pappa har cancer i magen eller inte. Det visade sig att tumörerna var godartade men att dem gör ont. GUD, vilken lättnad...ni kan nog inte fatta. Pappa har haft godartade tumörer tidigare också som han opererat bort.

När jag ändå pratar om pappa. Han hade varit på Bells på fredagkväll. När han skulle gå därifrån för att ta en taxi från taxiplan, det kanske handlar om en promenad på högst femhundra meter så blir han nerslagen, helt oprovocerat! Han fick ett slag strax ovanför ett ögonbryn så där har han ett jack nu samt skrapsår på kinden och örat.  Fan vad förbannad jag är över detta! Vad är det för idioter ute på stan egentligen! Ni skulle ha en rejäl omgång! Hoppas polisen får nys om er snart! Usch vilka dåliga männsiskor ni är som ger er på andra helt utan anledning. Pappa kan inte göra en anmälan heller eftersom han svimmade av för en stund. Han vet inte hur många de var eller hur de ser ut.

02,55 nu... ska jobba till 07,15 i morgon bitti... hm. Vet inte hur de ska gå...är rätt sliten nu faktiskt. Jobbade till kl 23 i går kväll också. Ska ägna morgondagen till att sova kan jag lova. På måndag är jag ledig...ska bli väldigt skönt :-)

Tänker hålla mig borta från personer av motsatta könet ett tag nu. Finns det någon som det går att lita på? Börjar tvivla starkt på det nu. Vet att jag sagt många gånger att jag ska ligga lågt med karlar...men denna gången menar jag allvar (tror jag, vi får väl se hur det går... ;-) haha...

Oj, vilken lång blogg det blev...hm. Har ju inte skrivit på länge heller så..

Var på stan tidigare i dag. Fikade på Roy's. Drack jättegott kaffe, chokolatte med grädde på. Det var underbart. Fyndade en sjal på Åhléns också för 50 pix samt en svart basker.

Jaja, ska sluta tjöta nu... :-) eller ska jag? Blir mycket svammel kanske om jag inte slutar kanske...hmmm :-) men det får ni faktiskt ta hänsyn till när det är mitt i natten. Jaha, nu blev det Carola på radion. Kom och hjälp mig, snälla. Rädda mig från detta plågsamma *sänker volymen*

Anna, min kollega sitter och käkar pizza nu, gissa om jag är sugen! Önskar jag kunde äta "vanlig" pizza...men det är ju bara att sluta drömma. Får nöja mig med mina vindruvor...*suck* hade väl kunnat släpa med mig lite godis i alla fall men inte då! Jag åt godis i går kväll då jag jobbade, hade fått dåligt samvete om jag ätit godis i kväll också.

Nej, nu måste jag försöka avsluta denna blogg nu. Känner att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst nu men det måste ju finnas några gränser också. Eller hur? Kitte, du älskar väl detta? ;-)

Näe. Nu så. Hej med er. Ni orkade väl läsa allt? ;-)

PUSS O KRAM