Lycka.

10,40

~~~~

Har just tagit en välförtjänt dusch efter en långpromenad med Madonna. Himla skön prommis var det, soooooligt :-D

Har fått önskemål om mera relationsblogg, det kommer jag lovar! ;-)


Detta fanns i min brevlåda i dag:







Mina böcker jag beställt på bokus och så IKEA-katalogen :-) min lycka är gjord!

Nu ska jag äta frukost och titta på Oprah    


PUSSAR...

Semester!

15.26

~~~~

Nu har jag semester! Så himla skönt...
Skriver detta med Miss Li i högtalarna, oh vad bra hon är! Jag blir så glad av hennes musik. En ny upptäckt för mig...skaffa hennes skiva Late Night Heartbroken Blues och lyssna och shejka loss!

Jag var i Gävle lördags.. med min kärlek. Min underbara, söta, snygga, fina kärlek <3 Några detaljer får ni inte just nu. Ni vet att det finns en kärlek i alla fall.

Fyndade en del i alla fall:

Blått linne med rosa tryck, Indiska.
Sjal med medaljonger, Indiska.
Halsband, Indiska.
Örhängen, Indiska.
Grön ribbad t-shirt med spets i ringningen, Cubus.
Ljusblått linne med gröna tryck, Cubus.
Ljusrosa linne med med tryckta stjärnor, Cubus.
Svart klänning med "rynkat" liv klockad kjol, Cubus.
Cerist linne, H & M.
Brun v-ringad tröja, H & M.

HM's utbud var helt uruselt...jag som brukar kunna handla jättemycket hos dem, men denna gången var det inte alls bra där. Var även in på GinaTricot, där allt gick i samma färger på alla plagg, vitt, lila, svart, grått. Var där inne i ca en minut. Inte bra, inte bra alls...

Här är en detalj av den gröna tröjan.

 

De andra kläderna.



Smyckena.






Nu ska jag slappa lite i soffan med Madonsan... :-)

KRAM!

Dagens outfit!

12,28

~~~~

Tänkte jag skulle passa på att skriva lite nu när jag har lunch. Det är väl alltid någon som läser... fast det skulle vara ganska intressant att se hur många det är som gör det :-)

Vad ska jag då skriva om...*funderar*
Dagens outfit kanske!

Dagens outfit består av: Svarta leggins, möntrad a-linjeformad knälång klänning med puffärm samt svarta ballerinor. I öronen har jag stora strassörhängen.

Sen vill jag passa på att rekommendera ett jättebra lippgloss: Face Stockholm, färgen heter Rose. Helt underbart, lite rödrosa gloss med lite lite glimmer i. Passar perfekt till vardags då det inte syns sådär jättemycket. Munnen blir lagom plutig av det. Jag ger det fem plus! ;-)

Vill också ge lite ris till en mascara jag införskaffade för ett tag sedan. Det är Maybelines tvåstegsmascara.. inte alls bra! Dessutom dyrt! Annars så har just Maybeline en jättebra mascara med böjd borste, blir glammiga och långa fransar med böjda borstar!

Väntar på kläder jag lade in beställning på under förra veckan, jag var in på H & M:s webshop och släppte loss!
Självklart ska jag blogga om vad paktet innehåller sedan!

Det här blev ju värsta modebloggen a lá Ebba Von Sydow...

Om ni tycker jag ska fortsätta berätta om outfits så skriv en kommentar. Jag älskar kommentarer i min blogg! :-D

Jahaja, nu är lunchen slut!

HUGS & KISSES!


Förkyld.

12,38

~~~~

Så fruktansvärt förkyld... :-(

Update.

11,24

~~~~

Nu var det ett tag sen jag skrev igen... händer väl inte så jättemycket.

Frågan om "vi" kan jag nog glömma. Verkar som att det har blvit en rejäl fnurra på tråden mellan oss. Orkar inte gå in på detaljer. Jag har mjäkat färdigt och jag tänker inte krypa för honom... vill han något mer nu får han verkligen visa det.

Förresten finns det någon annan.... :-)

Okej, fyra veckor till semester nu. Någon som har överlevnadstips? Give it to me!

Snart Bollnäsfestival!!! Jäh :-D

Var är sommaren då? Verkar bli en skruttsommar. Det MÅSTE bli fint i augusti. Annars går jag i sjön.. :-P

Mitt hus är ett målarprojekt just nu...:-) äntligen säger jag. Pappa har pratat om det i flera år men det har liksom inte hänt något. Drog i gång det när han var på Kreta så att det blev av någon gång.

Denna blogg är för Tessan... min pusselbit. För alltid...

BESO!

// Snusmumriken