Semester!

15.26

~~~~

Nu har jag semester! Så himla skönt...
Skriver detta med Miss Li i högtalarna, oh vad bra hon är! Jag blir så glad av hennes musik. En ny upptäckt för mig...skaffa hennes skiva Late Night Heartbroken Blues och lyssna och shejka loss!

Jag var i Gävle lördags.. med min kärlek. Min underbara, söta, snygga, fina kärlek <3 Några detaljer får ni inte just nu. Ni vet att det finns en kärlek i alla fall.

Fyndade en del i alla fall:

Blått linne med rosa tryck, Indiska.
Sjal med medaljonger, Indiska.
Halsband, Indiska.
Örhängen, Indiska.
Grön ribbad t-shirt med spets i ringningen, Cubus.
Ljusblått linne med gröna tryck, Cubus.
Ljusrosa linne med med tryckta stjärnor, Cubus.
Svart klänning med "rynkat" liv klockad kjol, Cubus.
Cerist linne, H & M.
Brun v-ringad tröja, H & M.

HM's utbud var helt uruselt...jag som brukar kunna handla jättemycket hos dem, men denna gången var det inte alls bra där. Var även in på GinaTricot, där allt gick i samma färger på alla plagg, vitt, lila, svart, grått. Var där inne i ca en minut. Inte bra, inte bra alls...

Här är en detalj av den gröna tröjan.

 

De andra kläderna.



Smyckena.






Nu ska jag slappa lite i soffan med Madonsan... :-)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Schwan

Haha, typiskt dig att köpa allt på en gång! Snygga saker, särskilt halsbandet.
Nu blir jag nyfiken på kärleken. Mera relationsblogg!

Postat av: Schwan

Förresten, Miss Li äger! Beställde den nya skivan idag.

2007-07-30 @ 19:17:44
URL: http://thisisversailles.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback