Åh...

23,40

~~~~

Nu skriver jag lite, haha.
Jag har minsann läst kommentarerna...

Jag har varit sjuk, igen. Det är nu fjärde gången jag är förkyld sedan mitten på december och det börjar tära på mig nu känner jag. Får sjukskriva mig från jobbet nu flera gånger och det känns inte roligt och dessutom får jag dåligt samvete gentemot mina kolleger. Jag har verkligen inte kunnat jobba denna veckan. Jag har haft en huvudvärk som inte går att beskriva med ord. En fruktansvärd, bankande, dunkande huvudvärk som väckt mig på nätterna. Har även haft hög feber på nätterna, ca 39 grader som väckt mig. Hua säger jag bara. Pratade med hälsocentralen tidigare idag och dem tyckte jag skulle åka på den öppna mottagningen i morgon bitti. Hoppas att dem kan hjälpa mig, känns som att hela mitt immunförsvar är slut, borta, kaputt, finito. Hinner nästan inte bli frisk innan förkylningen tar om ytterligare en gång. Sköterskan jag pratade med sa att jag nog kunde få ett läkarintyg så att jag kunde vara sjukskriven ett par tre dagar till in på nästa vecka. Döööh? Som om jag vill vara sjukskriven något mer! Jävla rikspucko. Jag sa "jaa, det är inte riktigt det jag är ute efter. Jag vill bli hjälpt." "Jamen, det förstår jag" svarade sköterskan. Säkert...hon fattade typ noll av vad jag pratade om, hon lyssnade helt enkelt inte på vad jag berättade för henne.  Jaja, men nu ska jag väl kanske sluta älta om detta.

Ska väl tillägga att jag sitter här så sent är att jag har återfått min energi sen jag legat i tredagar med huvudet inbäddat i mjuka kuddar. Det känns otroligt skönt. Huvudet känns dock inte helt återställt, värken finns där fortfarande men inte alls lika mycket.

Hmmm, vad ska jag mer skriva om då? Jo! Jag har flyttat! Numera bor jag på Ren igen. Nu är jag stadsbo, haha.

Jag är hungrig... Varför är jag det nu för? Åh... Det är så svårt att somna när man är hungrig *suck*

Lite bilder...

                  


               



Jaja, natt natt mä er stinter å gôssar!

Tillbaka

16,39

~~~~

Går tillbaka hit igen, till min gamla bloggadress. Lovar att bli bättre på att uppdatera bloggen framöver.

Kram på er alla!!!

~~~~