Ny hårfärg.

14,01

~~~~

Ser ut som ett lik på bilderna men det är ju den nya hårfårgen jag vill visa :-)

Yeah!


Rööööd färg.


KRAM <3

Släktträff 16/8-08

13,18

~~~~

Vi har alltid släktträff den tredje helgen i augusti varje år...kräftor, dillkronor, pappersmånar och hela köret :) var dock lite dålig uppslutning i år.

Lite bilder.

Acke (Anders) och mitt kusinbarn Joline, jämt så blundar nån...


Farbror Ingemar (Sto(r)po) Faster Yvonne (Vonna) Farbror Jonny & Nadine.


Kjell, gift med Yvonne.


Ingvar (lillpo), tvillingbror med Ingemar.


Farbror Jonny och mitt kusinbarn Nadine.


Ingemar och Yvonne.

Som utlovat.

13,10

~~~~

Sovrum.


Trist hall.


Kök.


Kök igen.


Madonsan på vandring.


Vardagsrummet, har som ni ser inte hunnit fixa upp tavlor på väggarna.
   

Kramisar <3

Semesterbild

11,20

~~~~

En semsterbild... kanske kommer fler sen.

Utsikt från Skalvpudden, Höga Kusten.



KRAM <3

Te och nytvättat hår.

10,32

~~~~

Frukostmys i soffan.

Lätt.

12,31

~~~~

De blev plötsligt väldigt lätt att komma över människan. Fy fan...

Efter att jag fick spy ur mig min ilska och mitt agg emot honom öga mot öga så känner jag inte ett skit för honom längre, inte en uns ens. Han äcklar mig.

Det som är kvar nu är enbart ilska!

Tjejen han träffat är 19 år...kan ni tänka er???! Visst de skillde 16 år mellan oss men 21 år?? Herregud... hur är han funtad! Hon har ju knappt klippt av navelsträngen...

Peace bitches!

KRAM <3



14,36

~~~~

Det irriterar mig att han tog kontakt med den där tjejen innan det tog slut.
Det irriterar mig att han lät henne sova där innan jag flyttat ut.
Det irriterar mig att han inte varit ärlig trots att jag frågat om en annan tjej var en utav orsakerna till att det tog slut.

Fan, vad det maler i huvudet på mig. Svårt att släppa, men jag ska!

Har nog aldrig träffat på en större nöt i hela mitt liv.

Eller...får jag skylla mig själv som inte fattat vem han egentligen är?

Kram <3

Ett förbannat jävla as!

17,14

~~~~

När man tycker att man borde ha orkat med tillräckligt med skit kommer nästa stjärnsmäll.

Har just fått redan på att Mats INNAN det tog slut mellan oss tog kontakt med en annan tjej. Det var på en fest på HD-klubben som jag gick hem tidigt från för att jag hade så tråkigt, en kväll då Mats inte hade tid att umgås med mig överhuvudtaget nästan. Men den där JÄVLA tjejen hade han en jävla massa tid för sedan jag gått tydligen!!! Han säger att det inte hände något mellan dom då, men för mig spelar det inte ett dugg roll what so ever!!

Han hade kunnat varit rak och ärlig vid brytningen och talat om för mig hur de låg till, men nej nej. Det var pga mig han gjorde slut, för att han inte pallade med mitt temprament bla bla bla. Sån fruktansvärt dålig ursäkt, att skylla på mig, när det var han som gått bakom ryggen på mig! JAG HATAR MÄNNISKAN! Han är ett förbannat as som inte är värd att vara min vän, han skall aldrig mer få se mig, inte ens det är han värd.

Nu har jag fått skriva av mig lite, förlåt för att jag häver ur mig en massa svärord o liknande, men kan inte göra annat nu.

Nu är det tid att gå vidare, hitta någon annan, BRA kille som förhoppningsvis går att lita på!

KRAM!

Stiltje.

14,57

~~~~

Lite stiltje i bloggen nu. Har inte haft tid eller lust att blogga de senaste dagarna.
Har fortfarande saker att göra hemma och blider kommer snart :-) jag lovar!

Bara två arbetsdagar kvar till semester nu!!! Oh... gissa om jag längtar.
Åker till Ångermanland på måndag, Norrfällsviken heter platsen. Jag ska fota!!! :-)
Stänger av mobilen (stundvis) och kontakten med Bollnäs några dagar för att bara tänka på mig själv.

Ikväll:
Träffa Tessan med flera för att säga hej då till Tessan som flyttar till Linköping nästa vecka. Lite utgång, mat för 25 pix och ett par-tre cider :-) trevligt trevligt.

KRAM <3

Lite kaos

09,18

~~~~

Jobbar lite nu...

Hemma är det kaos :-) men det kommer att bli bra när de väl är klart.
Är öm i muskler, fötter och lite överallt av allt bärande och kånkande... men det går ju över det också.

Idag ska jag bära upp grejjer på vindförrådet.  Åka på Dollar och handla nödvändiga saker såsom tvål, tvättmedel och sånt. Sen måste jag handla mat så jag kan börja vara i lägenheten på riktigt, har inte sovit där än, men jag tänkte att in natt får det bli första gången, lite läskigt och lite rädd är jag för det.

Vardagsrummet har börjat ta form i alla fall... :-) det går framåt.
Bilder kommer, var så säker! ;-)

KRAM <3

Nu smäller det..

11,50

~~~~

I helgen smäller det. Flytta igen...herregud. På tredje våningen, upp och ner med saker, lådor, kassar och fan och hans moster... *suck*
Jag längtar till allt är klart, uppackat och i ordningställt, men dit är det minst en vecka skulle jag kunna tänka mig. Flytten ska bli klar i helgen... I morgon ska jag åka ner till IKEA och vända för att köpa en ny soffa och en ny resårbotten. På söndag ska jag jobba 7-13 sen är det full huggning hemma i lägenheten...

Andra flytten på ett halvår...känns inte bra, inte bra alls. Men att det är slut har jag accepterat nu, jag är inte kär i honom längre heller, men det är klart att känslor finns kvar och det kommer det säkert göra ett tag. Som jag ser det nu är det nog bäst som sker känns det som. Skulle nog inte vara vi ändå... men den dagen det tog slut blev en jävla chock och det tog säkert 4-5 dagar innan den lagt sig.

Nu blickar jag framåt.

 KRAM <3