Hemulerna.

10,02

~~~~

I går fick jag besök av Johanna. Vi var satt på altanen och fikade och pratade tok, solade *varmt* vi tog dessutom en vända i skogen...barfota och letade växter till Johannas digitala herbarium... :-) vi var som två små Hemuler, hihi..



image5

Lägesrapport.

12,43

~~~~

Fortfarande lika varmt.
I går kväll trodde jag skulle dö när jag skulle sova. Värmen stod stilla i huset trots jag hade fönster öppna på vid gavel. Somnade till slut efter midnatt. Sov dessutom över i morse. Fy, det är lika pinsamt varje gång...

Slutar om tre timmar. Handla, hem, städa, diska, vädra, laga middag...*pust*
Sen tänkte jag ställa en flaska vitt på kylning och sedan sätta mig på altanen med ett glas kallt vitt vin och bara njuta av det är helg. Kan nog inte bli mycket bättre tror jag :-)

Är alldeles full i skratt. En kille i mitt jobbteam ser ut som Sonic the hedgehog i håret...ni vet den där blå igelkotten i tv-spelet :-) hihi... han ser så kul ut. Jaja, man får ju något att le åt för sig själv i alla fall. Han tycker nog själv att han är snygg...eftersom det är andra fredagen i rad han har samma frisyr.. ts :-D

Går fortfarande omkring och funderar på "vi". Hoppas på att få träffa honom i helgen så vi kan prata om det. Vill egentligen inte ta upp det men jag måste då jag inte mår bra av att tänka på det.


Slut på lunchen strax...

лужа!!!

Varmt...

13,58

~~~~

...som i helvetet!

Alltså visst tycker jag om sommar, men det här är bara för mycket. Jag klarar det inte, mår inte alls bra då det är såhär varmt. Blir på otroligt dåligt humör... :-(

Jaja...

Ska jobba vidare nu.

BISOU!


Vi?

11.01

~~~~

Jag har ju dejtat ett tag som ni nog vet...och nu irrar det omkring en massa frågor i mitt lilla huvud.

När blir vi ett "vi"? Hur många gånger dejtar man innan man blir ett "vi"? Är vi ett "vi" utan att jag vet om det? När kan jags tälla frågan om vi är ett "vi"? Är det töntigt att fråga homom om vi är ett "vi"? Tänker han också på detta? Vill han kanske fråga samma saker? Vill han som jag?

Hjälp...

Om ni som läser min blogg har något form av svar eller bara ett råd! Lämna en kommentar snälla! Jag blir knäpp snart.


Bisou!


~~~~

19.43

~~~~

Tänker tänker och tänker...

Going totaly nuts... :'-(

Ny.

En begäran på en bild i dagsljus! Kunde dock inte gå ut och ta någon...har ingen digitalkamera tyvärr :-(

Bilden vart väl inte världens bästa precis! Men de syns bättre i alla fall ;-)


image4