Vi?

11.01

~~~~

Jag har ju dejtat ett tag som ni nog vet...och nu irrar det omkring en massa frågor i mitt lilla huvud.

När blir vi ett "vi"? Hur många gånger dejtar man innan man blir ett "vi"? Är vi ett "vi" utan att jag vet om det? När kan jags tälla frågan om vi är ett "vi"? Är det töntigt att fråga homom om vi är ett "vi"? Tänker han också på detta? Vill han kanske fråga samma saker? Vill han som jag?

Hjälp...

Om ni som läser min blogg har något form av svar eller bara ett råd! Lämna en kommentar snälla! Jag blir knäpp snart.


Bisou!


~~~~

19.43

~~~~

Tänker tänker och tänker...

Going totaly nuts... :'-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

de e svårt, de bästa är nog ändå att fråga, för om man kommit så långt att man funderar på de på det viset som du gör, då gör nog han åxå de. å om han INTE funerar på de å inte vill vara et vi då är han helt knäpp i huvet så då är han ändå inget att ha, så no problems

2007-06-06 @ 10:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback