...

"Var inte för optimistiskt. Ljuset i tunneln kan vara ett tåg." - Franz Kafka


Förkyld.

Mm, just det förkyld. Som en gnu, ett as, en ko, som en dö sill. Välj bara! Förkyld är jag i alla fall. Usch, snart en vecka...och jag vet att det kommer gå över för att sedan komma tillbaka om och om igen hela hösten och vintern. Blä blä blä!

Jaha, så har man blivit bränd igen. Som fan. Jag ska bli nunna och leva i celibat resten av livet. För jag vill inte att detta ska hända igen. Den som vill ha mig ska få kämpa och verkligen visa vad han vill innan han får mig. Jag vågar inte bjuda på mig själv mera nu. Visst, jag kan ta att personen i fråga inte är intresserad av mig för så kan det ju vara. Det jag inte tar är att han behandlar mig som luft och bara ger fan i att höra av sig och sedan när man ses beter sig som den största idiot man kan tänka sig. Åh! Fy, jag är så besviken. Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite. Skönt. Jag har redan glömt honom... Å ni, det där med nunnecelibatpratet, njaa... :) haha... hittar väl någon mysig, BRA person hoppas jag. Har en i åtanke allaredan...

Puss på er!

Tack!

Vill bara säga tack till Fredrik. Träffade Fredik med flera i kväll och så pratade jag och Fredrik lite..så bara säger han rakt ut att du ser ut att må bättre nu, Evelina! Glad och sådär. Inte deprimerad som förr... Det kändes såå skönt att höra det. Ni anar inte. Bara att att någon säger det så rakt ut...det behövde jag höra!

Tack Fredrik, du är bra!