Update.

14,59

~~~~

Sitter här och tråkar. Har varit hemma sen måndag mitt på dagen, förkylning eller allergi, vem vet. Huvudsaken är att jag är bättre nu,, i morgon väntar ett 8,45-17,15 pass och likadant på fredag.  Sen är det helg, igen! Det är verkligen helt makalöst vad tiden går fort, jag fattar det inte.

I vilket fall som helst har jag noll fantasi till att blogga. Har inte mycket att blogga om då jag varit dålig och de senaste dagarna väldigt innehållslösa... Har bara tittat på tv, och tittat på tv och tittat på tv, ja ni hör ju själva! :-P Nu är det Tyra Banks show och sen topmodel 11, kvalitét, hihi... men jag gillar faktikst Tyras show, hon tar upp viktiga ämnen. Topmodel, vet jag inte varför jag tittar på, det är ju egentligen sjukt ytligt. Det är väl intrigerna jag gillar, hahahaha.

Jaja, slutbloggat för idag...

Over and out.

// Evelina ♥

Vår och sånt.

21,27

~~~~

Nu verkar det som att våren gjort sitt intåg på allvar. Snön smälter sakteliga bort. Blommor börjar kika fram i rabatterna, har sett både krokus, tussilago och en massa gröna blad börjar kika fram ur marken. Så härligt!
Våren har för mig varit så otroligt efterlängtad för min del, men jag kan tänka mig att den varit det för alla!

Sen sist, vad har hänt? Vi har umgåtts med fina vänner, varit på maskerad (jag var Mimmi Pigg och Niklas var Don Johnson från Miami Vice, kanske kommer bilder) vi har varit i Linköping och firat påsk. Sen har jag självklart jobbat, jobbat och jobbat. Ser framemot sommar och semester, jag har dock inte semester förän vecka 31-34.

I helgen ska jag styra upp lite här hemma, det har blivit lite rörigt, dammigt och allmänt stökigt. Bäst att ta tag i det innan det känns för övermäktigt. Nu låter det som att det gått ett krig över huset, men så farligt är det inte, bara att det har gått över gränsen för det jag orkar med att se. Blir det för rörigt måste jag ta reda på det för att kunna trivas och koppla av hemma. Man blir liksom rörig i sig själv. Nog om detta.

Jag ska även passa på att ta ett par långa promenader i helgen och jag tror jag ska slå till med att ta kameran med mig! Även om vädret verkar bli grått så SKA jag ta mig ut. Det är bara så. Det är ju så otroligt skönt att vara ute och gå när man väl kommit ut.

Hm, det där är nog ungefär vad man hinner med på en helg. Den tar så fort slut och en ny arbetsvecka tar vid.

Nu har ni fått en liten uppdatering :-)


// E ♥

P.S. Råkade trycka in en knapp och trodde att hela inlägget försvann, men det gjorde inte det som tur var. Nu hade ni tur! ;-) D.S.