Linköping.

12,25

~~~~



Snart bär det av till stan. Mys ♥

//  Evelina

Vinter igen.

11,59

~~~~

Vinter, vinter, vinter ♥
Jag älskar vintern! Äntligen är du här och jag hoppas du stannar kvar länge.
Vitt, rent och så fantastiskt vackert överallt nu.
OCH framförallt, det är så mycket ljusare och det är ju så skönt. Jag hatar verkligen novembermörkret... Jag kan verkligen inte se en vinter utan snö... gud så trist och tröstlöst! Jag skulle inte klara en sådan period.

Så...välkommen snö!


Bilder tagna vintern 09/10











Foto: Mina egna


// Evelina ♥

Eltaco!

16,57

~~~~

Just det står på menyn i Mählerska köket i afton, tacos alltså. Tacohej :-P...
Johan och Jenny kommer hit och det blir grejt... :-)

I  morgon ska jag slajda till Bollnäs och tända på gravarna. PÅ kvällen väntar halloweenfest...*suck* i don't like it. Men men jag går ändå.

Ha en kanonkväll, det ska jag ha :-)










// Evelina ♥


Bättre sent än aldrig som man brukar säga.

20,41

~~~~

Jag och Jenny var ju och kryssade till Mariehamn för ganska precis en månad sen. Här kommer därför lite bilder från vår lilla resa.

Två tuffa brudar i lyxförpackning.



Mariehamn, väldigt tidig morgon...




Artister på rad



En fin fyr.



Ett slott kan man väl säga. Det finns enorma villor i skärgården.



Skärgård.



Ett hus beläget på en ö i Ålands skärgård, sista utposten innan öppet vatten.



// Evelina ♥

Väntar och längtar.

20,14

~~~~

Som jag väntar och längtar till advent, lucia och jul nu. Välkommen med ljuset!


Ljushjärta.



Smällkaramell.



Vi tänder ett ljus i advent.




// Evelina ♥