Lite kaos

09,18

~~~~

Jobbar lite nu...

Hemma är det kaos :-) men det kommer att bli bra när de väl är klart.
Är öm i muskler, fötter och lite överallt av allt bärande och kånkande... men det går ju över det också.

Idag ska jag bära upp grejjer på vindförrådet.  Åka på Dollar och handla nödvändiga saker såsom tvål, tvättmedel och sånt. Sen måste jag handla mat så jag kan börja vara i lägenheten på riktigt, har inte sovit där än, men jag tänkte att in natt får det bli första gången, lite läskigt och lite rädd är jag för det.

Vardagsrummet har börjat ta form i alla fall... :-) det går framåt.
Bilder kommer, var så säker! ;-)

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

ser verkligen framemot bilder, vart så fullt upp för mig i helgen av någon anledning. Men kunde ju inte hjälpa till å bära iaf.



Ska bli så spännande å få se din nya lägenhet å hoppas du ska trivas där.



kramar

Postat av: Schwan

Jag längtar efer bilder! Trots alla ledsamheter är det i alla fall roligt att inreda en lägenhet.

2008-08-04 @ 10:19:50
URL: http://thisisversailles.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback