Ett förbannat jävla as!

17,14

~~~~

När man tycker att man borde ha orkat med tillräckligt med skit kommer nästa stjärnsmäll.

Har just fått redan på att Mats INNAN det tog slut mellan oss tog kontakt med en annan tjej. Det var på en fest på HD-klubben som jag gick hem tidigt från för att jag hade så tråkigt, en kväll då Mats inte hade tid att umgås med mig överhuvudtaget nästan. Men den där JÄVLA tjejen hade han en jävla massa tid för sedan jag gått tydligen!!! Han säger att det inte hände något mellan dom då, men för mig spelar det inte ett dugg roll what so ever!!

Han hade kunnat varit rak och ärlig vid brytningen och talat om för mig hur de låg till, men nej nej. Det var pga mig han gjorde slut, för att han inte pallade med mitt temprament bla bla bla. Sån fruktansvärt dålig ursäkt, att skylla på mig, när det var han som gått bakom ryggen på mig! JAG HATAR MÄNNISKAN! Han är ett förbannat as som inte är värd att vara min vän, han skall aldrig mer få se mig, inte ens det är han värd.

Nu har jag fått skriva av mig lite, förlåt för att jag häver ur mig en massa svärord o liknande, men kan inte göra annat nu.

Nu är det tid att gå vidare, hitta någon annan, BRA kille som förhoppningsvis går att lita på!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

men vad i helvete!!! inte konstigt att de kom som en blixt från klar himmel om de var så här de låg till! det trodde jagi nte om honom men så känner jag honom ju itne heller.



hoppas du kan komma över detta vännen :-( inte värt att ödsla all sin energi på!

Postat av: Schwan

Ös ur dig bara! Ruttet som satan. Du är värd så mycket mer.

2008-08-09 @ 02:03:01
URL: http://thisisversailles.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback