Lätt.

12,31

~~~~

De blev plötsligt väldigt lätt att komma över människan. Fy fan...

Efter att jag fick spy ur mig min ilska och mitt agg emot honom öga mot öga så känner jag inte ett skit för honom längre, inte en uns ens. Han äcklar mig.

Det som är kvar nu är enbart ilska!

Tjejen han träffat är 19 år...kan ni tänka er???! Visst de skillde 16 år mellan oss men 21 år?? Herregud... hur är han funtad! Hon har ju knappt klippt av navelsträngen...

Peace bitches!

KRAM <3



14,36

~~~~

Det irriterar mig att han tog kontakt med den där tjejen innan det tog slut.
Det irriterar mig att han lät henne sova där innan jag flyttat ut.
Det irriterar mig att han inte varit ärlig trots att jag frågat om en annan tjej var en utav orsakerna till att det tog slut.

Fan, vad det maler i huvudet på mig. Svårt att släppa, men jag ska!

Har nog aldrig träffat på en större nöt i hela mitt liv.

Eller...får jag skylla mig själv som inte fattat vem han egentligen är?

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

lät han henne sova där innan du flyttat ut??? samtidigt som han kunde hålla om dig på nätterna??? jävla idiot.



ibland kan de ju bli så att man faller för någon som man inte räknat med MEN man kan sköta det på ett tusen gånger bättre sett!



det låter ju bra iaf at det känns lättare att komma över honom nu när du ser honom i hans rätta färger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback