Höst.

Äntligen är hösten här! Underbara höst. Men just nu är det fruktansvärt dåligt väder..
Längtar efter dagar med hög, klar luft och blå himmel med färgade blad på träden :)

I dag ska jag och Donnan hälsa på Hanna. I kväll ska jag på fest med jobbteamet. I morgon ska jag hälsa på mormor och morfar och se på trav och äta middag. Mm, just det trav :) jag är med i ett bolagsspel på jobbet! Hoppas på storkovan! Hehe. På söndag är det STAMP-föreställning i Alfta.

Alla helger sedan typ fyra-fem månader tillbaka har varit helt uppbokade.. och det ser inte bättre ut framöver heller. Gammelmormor 90 år..om ungefär tre veckor bär det alltså av till Nordingrå. Östersund och hälsa på Malin, blir antagligen den första helgen i ocktober. Suuuuuck... Vill ha en helg utan någonting på agendan. Bara film och mörk choklad en hel helg :)

*gäsp* vaknade 06,33... say no more. Jag somnade vid halv tre i natt. Den jävla fullmånen sken rakt in i mitt sovrum. Dumma måne. Du är vacker..men sluta håll mig vaken!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback