Lista.

för 10 år sedan:
1 ...Fick jag en vänskap för livet, Hanna, Hanna, Kitte.
2 ... Hattade fram och tillbaka mellan mamma och pappa.
3 ...Var jag kär i Tomas.

för 5 år sedan:
1. ...Började jag kultur, den mystiska klassen indelad i grupper.
2. ...Var jag jättekär i Johan, blev bränd som fan.
3. ... Kämpade jag med skolan.

för 4 år sedan:
1. .... Ändrades mina politiska tankar från V till jaa? vad? 
2. ...Kämpade jag på med mina betyg.
3. ...Kände jag panik inför framtiden.

för 3 år sedan:
1. ...Flyttade jag till Gärdet och vantrivdes.
2. ...Var jag galet kär och förlovad med Mikael.
3. ... Var jag arbetslös.

ett halvår sedan:
1. ...Var jag rätt så nybliven singel
2. .... ensam!!
3. ...Fick jag panikångest.

för 3 månader sedan:
1. ...Låg jag hemma i panikångest.
2. ...hade jag panik över att värmen skulle ta död på mig.
3. ...Hade jag äntligen en hobby som jag älskade.

för 1 månad sen:
1. ....Hmmm
2. ...vet inte .
3. ...Började jag jobba efter sjukskrivning.

för 1 vecka sedan:
1. ... Var jag på apoteket.
2. ... Dejtade jag, Snart en vecka sen i alla fall.
3. .... Hmm.

för 1 timme sedan:
1. ...Hade jag lunch. 
2. ...Åt stroganov.
3. ...Grät över att jag inte har några pengar.
Föregående

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback