Orka!

Orka skriva en blogg...näe mina vänner jag vete fan om jag orkar. Så grymt trött! Orkade inte ens träna i dag. Jag som kommit i gång så bra nu. Men ska i väg i morgon, pump. Får köra hårt då i stället.

Snart är min semester slut. Jippikajej, tillbaka till Fortum, jippikajej!!! Gud vad flådigt...

26:e september då ni, då ska jag klippa och FÄRGA håret.. dags och ändra lite när man sett ut såhär sedan man 13-14 år..tänkte att jag sett ut såhär sedan 16..men nej vid närmare eftertanke sedan jag 13 eller 14. Herregud. Varför har ni inte sagt något? :) Haha. Har aldrig varit till någon annan än morfar eller mamma tidigare. Aldrig någon "riktig" frisör :)

Kitte, jag beundrar dina vintagekläder..kan du inte ha en vintagekurs med mig..du är ju såå glammig!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback