Lördag.

Hej på er allihopa...

Det här har varit en riktig kanonlördag :-D

Började med att städa upp lite hemma...det var kanske inte så kanon men jag tänkte att jag vill inte komma hem å sen ha skiten kvar...var lika bra att styra upp det me detsamma innan man drog i väg.

Efter städningen träffade jag Jenny och Theresa på stan...tog en fika på Normans, bästa fiket i stan, enligt min mening i alla fall :-) glasspremiär i solen, helt underbart.

Sen hem..gjorde världens onyttigaste middag...pasta ost och ketchup....:-) jättegott är det i alla fall...man får bortse i från att det inte är så nyttigt.

I kväll har jag träffat Hanna, Fredrik, Judith med flera... gosisar! Hade himla trevligt... ;-)

Nu är ja rätt trött efter att ha flängt runt hela dagen... Sängen skriker på mig... :-D

I morgon ska jag grejja lite med bilen.. pappa ska hjälpa mig...men jag gissar på att jag får göra allt själv och han visar och pekar. "Du ska lära dig, jänta! Så du kan fixa det själv nästa gång, hehe" för att citera honom lite... :-)

Jaja... natt med er ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback