Första.

Mm..det är här den första. Första bloggen 2007... Smaka på det, 2007...2007... Va, det är ju helt sjukt! Vadå 2007...får inte gå såhär fort. 2006 har ju bara rusat i väg. Huua. Nu får tiden dra ner tempot, genast!
Jaja...det var väl inte det här jag skulle skriva om..men har jag något att skriva om då? Nej, jag skulle inte tro det...

Julen 2006: Mycket folk, god mat, fina klappar, kärlek, pussar, folkdräkt, snölöst, Kalle Anka och hans vänner, bayleys, fiiiiin julgran, mera mat, sill, skinka, Fanny & Pontus.

Nyår 2006: Missad trerättersmiddag, cheesecake, kärlek, pussar, lagom full, supertrevligt, sång, skratt, nya bekantskaper, fyrverkerier.

Så, nu var det sammanfattat :) Hoppas ni haft lika trevligt som jag haft under jul och nyår.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback