Snörvel.

Förkyld, IGEN! Måste ha immunförsvar lika med noll..less på det här nu. Uscha. Hemma från jobbet... Hade tänkt börja träna i kväll men det sket sig rätt rejält det. Fan fan fan...

Dem ringde från folktanvården för en stund sedan. Ska dit den sjätte februari. Känner redan skräcken... Hua. Vet redan att jag har hål. Jämt är det så. Hur nog(g)rann jag än är med tänderna nog fan har jag ett hål. Det slår aldrig fel det inte. Jag skulle ha varit där i september redan sa tanten som ringde, men dem "låg lite efter..." lite?!  Sådär en fyra-fem månader efter då! Jaja, nu ska jag dit och våndas i alla fall. Shit...

Lite partysugen är jag... :) ett tag sedan sist nu. Ska bli lite partaj den 20:e hos Theresa. Längtar..ska bli så kul. Har ju inte träffat Malin Gullan o Jenny på evigheter. Saknar er. Träffar mina kompisar alldeles för lite...


Den 17 februari ska jag få vara barnvakt åt Matilda! :D hihihihi... Ser jag framemot!


Vad jag babblar... nä... får sluta upp med det här nu... Ha! :) Tror jag är seg i huvudet av den här förkylningen. I går på jobbet hade jag fan fördröjning i "systemet" haha.... Nu ska jag avsluta den här bloggen innan ni tror att jag tappat förståndet fullständigt...


Häj da mä er stinter å pöjkar!


Kommentarer
Postat av: Andreas Borgh

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback