Ett tag sedan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev något... Vet inte vad jag skulle skriva om heller. Finns inte så mycket att säga. Händer liksom ingenting tycker jag. Trist trist trist... :(

Visst vann rätt låt i går? Jaaaaaaaaaaaaaaa! The Ark i mitt hjärta! :o) låten är sååå bra, i love love love it!
Annars var ju Måns låt bra..så trallvänlig. Åh, men stackars Tommy Nilsson som inte fick en enda futtig poäng.

Snart är det påsk och långledigt! Oh, jag har längtat sedan jul efter påsken. Man måste ju ha något att se fram emot om ska orka med att jobba. Det är ju en del ledigheter framöver, påsken, första maj, kristi himmelsfärd, nationaldagen...och sedan sommarsemester förstås! Längtar till sommaren nu mitt i allt slasket.

I påsk bär det av till fjällen i alla fall..:) med pappa och Lena :) ska bli himla trevligt.

Jaja...:) kram på er allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback