Brunett.

Nu är jag brunett i stället för rödhårig :) jättesnyggt blev det... vart att jag fick färga det i tid och otid med den röda färgen...blir liiite tjatigt att hålla på att färga håret hela tiden.

I går var världens slödag. Ja, eller lite i alla fall. Klev upp vid åtta och vid 9,30 åkte jag till Trönö för att gå hundkurs med Donna. Kursen började vid 10,45 och sluatde ca 12.. var hur kul som helst. Efter det åkte jag och Theresa och plockade lite liljekonvaljer. Vi plockade även hundkex, smörblommor och midsommarblomster. Dessa tre sorter hade nästa blommat över där vi var och plockade, det är ju inte riktigt klokt. De ska inte vara överblommade redan nu, dem ska inte ha blommat ännu! Buketterna fick mormor i alla fall... Fikade hos mormor, rabarberkaka med marsansås och svartvinsbärssaft. Sååå himla gott! Himmelskt alltså :o) efter fikat for jag hem och låg på soffan mest hela eftermiddagen, var så otroligt trött, sov lite emellanåt också på soffan. Tittade lite på "The Mexican" på fyran, var bra men jag lade mig vid 22-nyheterna för jag var så trött...helt galet trött...och är det fortfarande...skulle kunna somna ståendes.

Hmmm är det världens tristaste väder eller är det världens tristaste väder? :o(

Nu drömmer jag om bebisar igen! Hela tiden! Undra hur många förlossningar jag gått i genom i mina drömmar senaste veckorna :P helt sjukt...

Var på massage i fredags, helt jävla olidligt... var inte långt till tårarna kan jag säga. Har så ont i nacke/axlar/skuldror så det är nå grönjävligt... har haft spänningshuvudvärk i veckor. Den har släppt lite nu men jag känner fortfarande av den. Har varit "hög" på alvedon/ibumetin/magnecyl/ipren i flera veckor. Nu tror ni väl att jag är tablettmissbrukare!  Tror dock att ni också skulle "droga" er om ni hade huvudvärk på det sätt jag har det... och det är ju dessutom den värsta tänkbara  form av värk man kan ha!


Hemma går det björnar inpå knuten nästan....huuu. Det har varit en på granntomten och troligen samma på täkten bakom mitt hus. Jävla björnar. Sammanlagt är det fyra björnar ute på skogen. Känns så himla otäckt när dem är så nära. Vågar mig knappt utanför dörren. Dessutom verkar folk tro att dem äger vägen hemma.. far omkring överallt och är nyfikna att se björn...har aldrig varit så mycket trafik efter Åsbackavägen som nu... Lägg av för fan! Nyfikna jävlar!

Jahaja, nu är ni väl uppdaterade på läget? :o)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna/fnyz

hihihi, först skriver du att då går igenom förlossnignar hela nätterna å sen att huvudvärken är den värsta värken man kan ha :-D var tvungen å skratta lite för jag minns själv hur man drömde om förlossningar och såg dem i rosenskimmer :-p

2007-05-28 @ 16:43:06
Postat av: Schlange

Mycket bra lägesrapport. Min syster Emma är gravid och jag råkade läsa hennes broschyr om smärtlindring vid förlossningen. Jag kom inte långt om man säger så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback