Tristessdöden.

En del dagar är riktigt riktig urtrista. Dessa dagar då det känns som att någon hällt flera kilo med segt klister i urverket på klockan, och inte vilket klister som helst utan Konrads Kalasklister. Ni som minns "Pippi på rymmen" minns också att detta klister är extra segt och klibbigt. Det är just dem dagarna man tror att man skall dö tristessdöden... Det här är en sådan dag, hjälp! :-(

Och vet ni vad, det blir inte bättre när jag väl kommit hem. För då måste jag städa tvätta och diska, då kommer klistret att bli än mer segt. Jag lovar er, kommer ni till mig sitter jag fast i golvet med detta gröna klibb. Tänk vilken syn...

Rädda mig!

Nedan ser ni mig som brunett! Så otroligt snygg!

image3



Tack för kommentarerna i förra inlägget! Mera mera!


Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

svårt å se exakt men de ser ut å va snyggt med brunt iaf :-D varmt å så.

Postat av: Schwan

Näjmen, du ser ju ut att passa utmärkt i brunt. Kan du inte ta en bild utomhus så man ser lite bättre?

2007-06-01 @ 08:32:46
URL: http://thisisversailles.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback