Update.

Nu var det rätt längesen jag bloggade. Tyckte det var dags att göra en update. Hoppas ni som läser min otroligt intressanta blogg tycker det med ;-)

Det har nog hänt en del sen sista inlägget :-)
Det handlar om en alldeles speciell person...hihi...säger inte mer i nuläget. Inte här i alla fall ;-)

Jag fyller år i morgon men jag ser inte fram emot det kan jag säga...vore ju roligt om ens mamma kom då man fyller år men inte då. Fast jag hade i och för sig inte väntat mig något annat heller... men jag tänkte (i min enfald) att eftersom hon ringde gråtandes i julas och ville skapa en bättre kontakt med oss barn så hade det väl varit ett perfekt tillfälle att börja bygga upp kontakten då jag fyller år. Oj, vilken lång mening det blev nu men det blir så då man skriver av sig och är lite småarg. Just det, jag är fanimig jävligt arg över att hon kommer. Inte ledsen, bara jävligt arg. För det ledsna, det har försvunnit för längsen.

Hmm...nu är det ju svinkallt ute igen. Var ju sommarvärme ute för någon vecka sen, men i och för sig är väl detta väderläge mer normalt för årstiden fast nog vill jag ha varmare än 5 grader i mitten på maj.

Ändrar utseendet på bloggen också till fiiin grön färg.

Och Kitte, bloggen din är himla fin. Glammig och bra :-)

Nu längtar jag till detta:

  • Sommar
  • Semester
  • Barfota i gräset
  • Klarblå himmel
  • Isglass i solen
  • Finare väder
  • Midsommar
  • Första doppet
  • Varma kvällsdopp


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Kitte

FÖRLÅT för att jag glömde din födelsedag. Jag tänkte på det dan innan, och likt förbannat försvann det ur min tröga lilla hjärna. Hoppas att min Schwan fick en fin dag.
Jag har bytt address på min blogg. Wordpress ska tydligen vara mycket smidigare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback