Go.

10,25

~~~~

En liten uppdatering av helgen.

På fredagkväll efter jobbet fixade jag middag, fläskfilégryta och klyftpotatis :) supergott blev det. Drack lite rödvin och mådde hur bra som helst. Tittade på så ska det låta, var fan är mitt band och Berg flyttar in. Berg bodde över hos Kicki Danielsson, alltså det var så himla bra, Kicki var superrolig och bjöd på sig själv hela tiden.

På lördagen hade vi först tänkt att åka ut en stund på förmiddagen men vädret blev inte som vi trott så vi tog en långpromenad i stället.  Jätteskönt var det, varmt = ) sen åkte jag till Hanna, mitt på dagen ungefär och vi pratade en massa, har saknat att prata med dig, vännen! Fick träffa en söt men dock en aning kinkig Matilda, inte lätt att vara liten, trött och förkyld samtidigt, sen innan jag skulle fara hem så var M glad igen och hon var GO med mig :) söta söta lillstinta :) fick handla direkt på plats i Hannas butik, ååååh! :) vad kul det var.. fick plocka själv och det var ju bara helt underbart. Kom hem, pussades, hämtade mat på kina. Tittade på TV och var jättetrött hela kvällen, lade mig vid 22.

Idag sitter jag på jobbet. Och vad är det inte då? FINT väder, jättefint väder såklart...bah!

Funderar mycket på en grej, eller person ska jag väl säga. I bland undrar man vad man kan säga å inte kan säga till andra. Svårt att avgöra, just nu skulle jag bara vilja häva ur mig till personen i fråga vad jag känner, men hur mycket förstör jag då? Allt? Emellanåt känner jag för att "spy" ur mig allt å strunta i konsekvenserna. Men så kan man väl inte göra, eller? Får fundera lite mer på detta. Det tär något på mig...

Kram.

Kommentarer
Postat av: fnyz/Hanna

oj sånt kan va svårt, man måste ju verkligen dfundera över VAD man vill uppnå med att spy ur sig allt. Å är det värt det? överväga alla alternativ och tänka på alla olika sätt de kan gå på.

Klart man ska vara ärlig men ibland så kan de ju ändå vara bra å bita sig i läppen, nu vet ju itne jag alls vad de handlar om så de är svårt å ge några störe råd :-D de kan ju tom vara mig du pratar om :-p

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback