Måndag.

23,21

~~~~

Nu har det jävla äcklet erkänt som mördat Engla. Tittade på presskonferensen i morse innan jobbet och man verkligen såg hur berörda polisen och åklgarna var som var med under konferensen. Läser även mycket på dn och aftonbladet för att hänga med i utredningen. Hoppas verkligen "42-åringen" åker dit så det dånar om det.

Skönt att ha den värsta dagen i veckan gjord nu. Hade den äran att jobba till kundservicen stängde idag (till 19,15 vilket kan innebära att man får stanna en bra stund längre då vi måste plocka samtalen i kön innan vi går hem), vilket jag även gjorde i fredags samt att jag jobbar två kvällar till kl 18 i denna veckan. Ge mig ett liv utanför Fortums väggar, tack! Fast på onsdag är det kören igen, kören ger mig en otrolig energi, jag brukar alltid vara helt upprymd när jag kommer hem, det är nästan svårt att somna för att man så glad.

Fick en massa bilder idag från vår baldag = ) det var bilder innan då vi gjorde håruppsättningarna/sminket samt många från balen. Kanske lägger upp några i något kommande inlägg..

Nu ska jag nog lägga mig och lyssna på sista halvtimmen av Karlavagnen. Hm, lösa lite korsord också kanske?

Natt natt...

Kommentarer
Postat av: fnyz/Hanna

oooo bara sådär 5 år senare så dyker de upp foton alltså :-D kul

låter så härligt att du börjat köra igen, du har ju alltid mått så bra av det så håll i det intresset för du är ju så bra åxå :-)

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback