Suck.

17,01

~~~~

En hel jävla timme kvar innan jag får sluta. Fattar inte hur tiden kan gå så fruktansvärt sakta.. Detta måste vara den absolut längsta dagen i världshistorien. Det saknar fan motstycke.

Egentligen ska jag inte hem och göra något vettigt men det är ju så att man vill hem bara. När jag kommer hem ska vi kuska i två bilar upp till Glössbo av alla ställen för att lämna Mats bil på verkstan, tråk...hade ju kunnat lägga den tiden på något annat. Innan jag far hem ska jag hämta Madonna hos mommi och moffi. Ska fixa matlåda med... Gått ut och rört på mig skulle jag också ha hunnit med, men hur fan ska det gå till? VAR ska jag hitta den tiden? Tycks vara omöjligt att få tid till att hinna med allt man vill, fast det var ju inget nytt i och för sig. Jaja...

Har bara en sak i huvudet just nu. Tänker dock inte berätta vad det är just nu...

Hm, det här inlägget blev lite väl negativt...men man kan inte vara på topp jämt, eller hur?

BISSOU!

~~~~

22,25

~~~~

Har hänt en grej som gör att jag måste skriva av mig lite.

När jag kom hem efter jobbet och skulle hämta posten fann jag ett kuvert med avsändare Euro Finans. Fick genast lite panik eftersom jag direkt fattade att det handlade om obetalda fakturor då det dimper ner ett kuvert med en sådan avsändare. Sprättade kuvertet, mycket riktigt, det handlade om obetalda fakturor. Att betala mina fakturor och hålla reda på allt sådant är jag överdrivet noggrann med.

I alla fall. Fodringsägare är ett företag i Arboga. Arboga? Arboga???!!! Vaffan, har aldrig varit i kontakt med ett företag där överhuvudtaget... googlade på det och dom säljer exempelvis hushållsartiklar, företaget är i alla fall etablerat och seriöst. Googlade även på Euro Finans för att se om dem var seriösa och det verkade dem vara enligt min bedömning. Alltså har någon handlat i mitt namn för flera tusen kronor! Men vem är det? Det rör sig om nästan 5000 spänn och man har handlat vid två tillfällen, ca en månad innan jul och sen i mellandagarna. Fy fan... Allt i inkassokravet är korrekt, namn, personnummer osv. Om åtta dagar förfaller kravet. Gissa om jag har värsta paniken för att lösa det här.

Så nu måste jag alltså sätta mig ner och lösa detta i morgon. Är så otroligt jävla förbannad!!! Vilket massa skitfolk det finns. Får nog dessvärre ta ledigt från jobbet några timmar för att fixa det här. Måste ringa ett antal samtal och det kan inte gärna göra på arbetstid. Det är ju lite av en nödsituation kan man säga...

Suck säger jag med all rätt.

Skriver mera sen om det här.

Nu ska jag försöka låta bli att tänka på detta och sova i stället.. men det kommer nog bli rätt så svårt har jag en känsla av.

Natti natti med er allesammans.

~~~~

Kommentarer
Postat av: fnyz/Hanna

nej men FYYY!!! hatar människor ibland! hoppas du lyckas lösa det här innen du får en prick eller nått, man hör ju så många hemska historier :-( å hur går man tillväga liksom? hua stackare jag veti nte vad jag ska säga.

vad är det ända du har i tankarna då?? *nyfiken hanna*

Postat av: Frö

Usch! Har det löst sig med dethär?

2008-04-21 @ 14:50:03
URL: http://thisisversailles.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback