Julstämmning.

11,33

~~~~

I bland blir jag ju bara så less, när jag väl börjat känna julstämning måste någon förstöra den. Varför är det alltid så? Varje år samma sak och det gör mig galen! Kan jag aldrig få må bra inför julen? Jag vill helst gå i ide från den tjugotredje till efter alla julhelger. Tänker inte gå in på vem jag pratar om men det är personer som är viktiga för mig och som jag vill träffa på julafton. Jag frågade om julafton, men personen i fråga visste inte därför att den person hon ansåg viktigast att få träffa i jul hade hon inte talat med ännu. Nähä? Men jag då, och flera andra i hennes närhet, är vi inte viktiga?! Ååååh, sådana där uttalanden kan göra mig helt skogstokig. Jaja, får väl försöka glömma det och ändå åka dit med ett påklistrad leende och fejkat julmysglitter i ögonen på julafton... *morr*


Nu ska jag sluta klaga, gnälla och morra. Det är bara så skönt att få skriva av sig! Julen kommer nog ändå att blir bra... det löööööser sig, som det alltid brukar göra.


I går kväll blev jag ändå glad igen när jag kom hem, min brudorkidé som jag väntat på att den ska slå ut sedan i augusti har börjat fälla ut sina små kronblad, den ena knoppen. Oj, vilken lång mening det blev där då =) äntligen, äntligen slår den ut! Som jag har väntat. Lagom till jul kommer den stå ståtlig och vacker i full blom. Jag såg att stängeln kom strax efter att jag flyttade in i min lägenhet och jag tittat, väntat, tittat och väntat ändå mera. Äntligen! =)


I dag på eftermiddagen ska jag till läkaren, sedan är jag ledig. Slutar egentligen 17,30 idag men eftersom jag till sjukan så blir jag ledig från kl. 13. Underbart! Efter läkaren styr jag kosan till KnöaHian. Eller ja, KnådaHian =) hem till min underbara älskling. Ska bara stanna på vägen upp och handla lite glögg, frukt och choklad till helgen.


Nä nu så, får det vara bra för denna gången.


KRAM <3


Kommentarer
Postat av: Sara

VEM???!!! Vem är puckot!!???

Postat av: Sara

Okej, du behöver inte berätta om du inte vill.



Hahahaha!! Tycker du att jag är lik pappa???!!! De var som tusan. Längesen jag hörde de :)



Sköt om dig!

Kramis!

2008-12-12 @ 15:25:23
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara igen :)

Jo men när du säger de så... Visst är jag lik min far. Var tvungen att kolla på bilden nu bara för att du skrev så där :p

Mest över ögena och munnen tycker jag.

2008-12-12 @ 15:27:30
Postat av: Veronica

Glad Lucia till dig också Evelina!

2008-12-12 @ 21:18:57
Postat av: Sara

Det blev lite av båda :p

Usch vilken ångest jag hade efteråt! Konstigt nog så får jag de när jag har ätit choklad. Och det gäller bara choklad. Vet inte varför?!



Ha en mysig helg!

Kramis!

2008-12-13 @ 13:08:39
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha! Ja men ä´re inte sexigt så säg :)



Jag har en TENS-apparat mot mensvärken som funker hyffsat. Man står iaf ut när man har den. Men sen så får man ju ont på fler ställen oxå, inte bara i magen. Jag får ont i ryggen och stjärten. Att sätta mig ner hastigt är inte på tal om. Igår glömde jag helt bort mig och satte mig fort ner. Trodde att jag skulle bli förstoppad för resten av mitt liv. Kändes som så iaf :p Känns som att allt, äggstockar, livmoder och allt som hör därtill, ramlar ner ett snäpp när jag har mens.

2008-12-15 @ 09:05:45
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara igen

Mitt började lite långsamt igår och på onsdag är de över. Skönt att det inte är så många dagar. Jävla påfund alltså!!

2008-12-15 @ 13:08:45
Postat av: Eva N på jobbet

Hejsan gumman! Hoppas du får en helt underbar jul i alla fall! Kram!

2008-12-17 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback