Kallt.

08,38

~~~~

Kallt idag, och resten av veckan ska det också vara kallt, tack för det =) jag vill ha snön kvar. Det är så otroligt vackert ute nu, vitt och frostigt överallt, men det finaste av allt är nog "upplegan" på träden. Allt är så underbart vackert och jag blir så lycklig och glad av allt det vackra.

Slänger i mig lite frukost på jobbet innan jag ska in i telegon och börja plocka samtal. Det ringer något så fruktansvärt. Sista  veckorna har varit ett rent helvete... Bara nio arbetsdagar kvar nu till arton dagars ledighet, nedräkning pågår!

Hm, ja...nä jag skulle kunna skriva massor om vad som hänt sista två månaderna men... ni får vänta ett tag till så kanske det kommer en uppdatering bakåt så att säga.

Lägger med en bild från när vi var upp på Räkaklitt... Bilden är tagen av mig =)

Niklas på Räkaklitt, slutet av oktober.



KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

En sån härlig bild. Har försökt förhöra Fnyz om din nya kärlek men hon vet inte mycket :)



Så jag väntar på uppdateringen då :)



Hannas mamma

2008-12-09 @ 16:09:29
Postat av: Adam

Snygg kille ;) He he

2008-12-11 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback