Snö, snö mera snö!

13,58

~~~~

Ja, tydligen ska det komma mera snö under eftermiddagen/kvällen/natten! Helt underbart säger jag! Mera snö tack =) minst en meter!

På den här sajten...
www.yr.no kan du föja vädret för just din ort. Den brukar stämma på timmen nästan jämt! =)

Riktigt kallt idag också, måste vara 10-12 grader i Arbrå nu plus att det blåser så det känns som 15-17 grader kallt. Brrrrr! =) Men jag klagar inte eftersom höst/vinter verkligen är min tid på året. Då mår jag som bäst hur konstigt det än låter =)

Nej nej, jobba nu!

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, folk beter sig ju som idioter!

Postat av: Malin

lovely med snö :)

2008-12-08 @ 14:40:30
Postat av: Veronica

Tack för den suveräna vädersajten Evelina. Inte för att det hjälpte mycket - det är mest bara regn i sikte här i Borås. Men den verkar hemskt bra.



Hannas mamma

2008-12-08 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback