Mm..

04,22

~~~~

Roligare att göra en lista i stället för att skriva om separationen tänkte jag åså blidde de en lista i stället =)

Nu är det bara några timmar kvar innan jag kliver av skiftet, jättenajs.

Idag fick jag mitt kontrakt för lägenheten, känns jätteskönt på ett sätt men på ett sätt känns de jättejobbigt, jag vill ju inte! Fast bara jag kommit i från Mats hus och kommit hans saker kommer det kännas mycket bättre tror jag. Det är så förbannat jobbigt att bli påmind hela tiden. Lägenheten är min från nästa fredag och jag gillade den direkt när jag kom dit =) kommer nog att trivas där...

Helgen innebär detta:

Fest med kompisar
Utgång på Parken
Träffa folk
Förhoppningsvis har roligt
Träffa släktingar som kommer ner från Ångermanland
Bada
Mysa med Madonnsan

Detta inlägg är inte alls lika deppigt som mina senaste två, men attackerna av gråt kommer och tårarna kan rinna hur jävla länge som helst. Nu vill jag flytta och bryta med Mats ordentligt ett tag så att jag kan rå om mig själv, sen får jag se om det funkar att vara vän med honom, just nu funkar det inte ens att se honom utan att jag börjar grina. Så att vara vänner just nu funkar inte.

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback