Firar

10,37

~~~~

"Firar" ett halvår utan snus och cigaretter idag! Jag saknar båda två lika mycket men jag känner samtidigt att jag mår mycket bättre nu. Jag har varit röksugen konstant nu i två jävla veckor, men jag är stark, klarar det. Jag är hela tiden jättenära att åka o väg och handla en ask cigaretter och dra i mig hela asken på en gång, men skulle jag göra det så skulle jag skämmas som en hund.


Ville göra en uppdatering om detta för jag är så stolt över mig själv! Har ju försökt sluta tidigare men det har inte funkat, då jag feströkt...men nu har jag liksom uteslutit det helt och det har funkat hur bra som helst. Nu ska jag ta tag i nästa halvår :-) ska på en fest om två veckor och då kommer det bli supersvårt att låta bli men jag SKA klara det också!


Kramar!


Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

GRATTIS!!! klart du klarar de jag tror på dig å har du klarat de första halvåret så är du superstark och då ska nog resten av året gå som en dans ska du se!



så stolt över dig :-) de är INTE lätt å sluta (I know)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback