Helgen som var.

23,50

~~~~

Som utlovat, här kommer bilder från helgen som var. På fredagen grillade vi och tittade på Varning för Jönssonligan.. På lördagen var jag till valbo och shoppade. Söndagen spenderades hos Hanna, Fredrik och Matilda, efter det träffade jag Tessan och vi tog en sen lunch på Normans Café. Efter det var åkte jag hem och bakade matbröd och två rabarberpajer.

Lite bilder...

   

Sötaste Hanna





Sen lite bilder från senaste tiden, dessa från sista helgen i Maj då vi grillade hos min faster och hennes karl.

Faster


Jag *2
 

Pille


Grillning
 


Fyndade den här sjalen när vi var till Järvsö, Stenegård på marknad förra helgen...vi åkte hoj och jag var rädd mest hela tiden.

Nya sjalen


Bilder från midsommar då? Mjoolå det hade kunnat blivit några sådana om jag mitt nöt kommit i håg kameran!!! Midsommarhelgen var för övrigt underbar och lugn. Vi sov länge på midsommarafton åkte ut och fikade hos pappa på Stenö havsbad (han har sin husvagn där) sen firade vi på kvällen hos mormor och morfar och lite mera släkt, god mat, gott vin, trevligt sällskap, sång.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Såg att du hade en bild på Brittis. MÄÄN, jag ville ju se en helfigursbild, om du förstår vad jag menar s. Har inte träffat henne sen hon började "tjockna, mitt på" asg.



Hoppas det är bra med dig i övrigt. Var längesen jag var in här nu. Visste inte att du scrappade. Fast det kanske jag borde ha listat ut när du är kompis med Fnyzen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback