Helg.

20,45

~~~~

I fredagskväll hade vi mys med med tacos och lite så.
Sen i går var till Rättvik på marknad, det är en jättestor marknad som sträcker över hela Rättviks centrum...det var jättekul där... massor att titta på och mycket folk.

Idag har jag gått "tjejgång", det är en årlig promenad som Friluftsfrämjamdet ordnar...:) anmälde mig via jobbet, ca 50 av dem 100 stycken som gick var från Fortum, haha : ) fick världens kramp i fötterna när jag gick och den har hållit i sig hela dagen.

Efter det så bakade jag bullar och muffins... Sen åkte jag och Madonsan till "mommo å moffan" och vi fick grillat och lite annat gött. Lämnade donsan där till i morrn : )

Lite bilder från helgen dålå....: )

               


En bild från min sraphörna, en LO, samt min favvisdekoration just nu...å så ett bokmärke jag scrappade igår.

           

Nu ska jag gå ner å pussas :-D

HÄJ HÄJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback