Lista

Lovar du att vara ärlig? Såklart

Du heter: Anna Birgitta Evelina

Smeknamn:  Evelina, gumman, hjärtat

Låt just nu: Rihanna-Don't stop the music

Om du röker: Jag har slutat!!! =D

Beroende av: Sömn.

Vad tror folk om dig: Att jag är hemligthetsfull...

Stämmer det: Japp

Var får du oftast dina komplimanger från: Sambon, vänner i bland.

Brukar du skratta för dig själv: Haha, ja såklart jag gör, men så är jag en riktig knäppis å.

Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: "men herregud vad gulligt!!! Jättefint! Du e ju utan tvekan bäst å den mest omtänksamma jag vet" (mitt senaste sms som jag sparat, raderar mycket)

Vilken är din favoritmålning: Nästan alla med Mårten Andersson

Vart bor du: Bollnäs

Trivs du där: Jepp

Vad har du för mobil operatör: Teeeelia

Är du allergisk mot något: Laktos, klor, gluten, katter, hästar.

Har du haft sex idag: Nej, inte än :-)

Nästa mål i ditt liv: Hemlis.

Hur svarar du i mobil: Evelina

Vad sa den du pratade senast med i telefon: Att han längtade efter mig.

Antal sömntimmar inatt: ca 6-7

Sov du ensam: Nej. Min sambo kom nog upp till mig vid 3-4tiden kan jag tänka mig.

Tycker du om din pappa: Ja, jag älskar honom!

Brukar du komma i tid: Ja, nästan. Är nog tidig i stället. Såå pinsamt att komma för sent.

När mår du bra: När jag får vara med min vänner eller älsklingen, när jag scrappar eller bara "'är"

När blev du fotad senast: I går...

Vanligaste färger på dina kläder: Svart, grön, lila

Vad tycker du om fötter: Njaa...

Är du smart:
 Ja, klart jag är =D

Vem/Vilka saknar du just nu: Min mamma.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe eller juice

Är du blyg: Ja, det är jag.

Sysslar du med någon sport: HAHA, skulle inte tro det.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev!

Tror du på kärleken vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Ja, tyvärr. Fy fan, jag skäms fortfarande...

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mormor och morfar. Mats. Pappa.

Är du nöjd med ditt liv: Ja då. det är jag...väl.

Om inte, vad vill du ändra på: Relationen till mina föräldrar. Och en del saker jag gjort...

Är du bortskämd: Nej, absolut inte.

Tycker du denna utmaning är meningslös? Nejje...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback