Scrappat.

19,57

~~~~

En liten uppdatering är det väl dags för nu va? :-D

Idag har vi varit ute mest hela dagen och rensat rabatter och lite annat. Jättehärligt att få jobba lite ute.
Sen gick jag in och scrappade lite och lagade middag. Å nu har jag precis kommit hem från affären... hatar att handla, hatar det :-(

Allt är sååå jäkla bra nu! Fattar det inte... känner mig så otroligt tillfreds med tillvaron. Den enda taggen, eller ja enda ska jag väl inte säga nu är jobbet..... finns inte ord att beskriva hur jag känner för det just nu. Är inte långt från en "brytaihopattack" nu.

Här är min LO.
Vet inte om jag är nöjd...

Cute Darling
heter den iaf.
Cutedarling

Såg att bilden blev lite suddig..

Nu ska jag gå ner och lösa korsord och äta marsipanbröd... å pussas med karln ;-)

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

men gumman klart du ska va nöjd den är ju superfin!!!
din bästa hittills tror jag, av de jag har sett/kommer ihåg iaf :-D

tråkigt att jobbet ska ta så mycket av din energi, håll ögonen öppna efter andra jobb å sök andra jobb under tiden du har detta jobb. det är lätt att man känner sig trygg i att man faktiskt har ett heltidsjobb å intesöker andra men i längden så håller de ju inte om du inte mår bra så att kolla ams skadar ju inte å kanske har mats kontakter så han vet om någon söker nån nån annanstans.

kramar

Postat av: Evelina

Kommentera i sin egen blogg?? Hmm okej..

TACK, Hanna för berömmet! :-D

2008-05-02 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback