Vaken.

01,04

~~~~

Är uppe för att vända på dygnet till i morgonkväll/natt, då skall jag jobba ett tolvtimmarsskift, 19,00-7,15 =) najs eller hur? Ska försöka sova till åtminstone kl 13-14 i morgon. Än så länge är jag inte trött i alla fall, har en känsla av att det blir värre i morgon natt.

Såg en film tidigare i kväll Öst Väst hette den. Ett Franskt-ryskt drama som handlade om en fransk familj, varav fadern kom från Ryssland. De åkte tillbaka dit i från Frankrike för att hjälpa till att bygga upp Sovjetunionen. Frun ville hela tiden tillbaka till Frankrike men det var inte möjligt då hennes pass konfiskerades när de kom till Ryssland, till slut lyckades de fly tillbaka till Franrike, via Bulgarien och Grekland med hjälp av en fransk skådespelerska, fadern släpptes långt långt senare och kunde återförenas med familjen. Filmen var bra i alla fall, trots att den var Fransk-rysk ;-)

Franskt-ryskt vemod


Har ju fyllt år också, lite bilder följer här


Matilda, morfar och mormor, Madonna, Morfar och pappa, farmor. Visst syns det att min farmor är långt norr ifrån?



Och så en bild på min älskade pappa

Pappa


Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Fnyz

den rosa å prickiga scrapväskan finns på Lilla Handarbetsboden för 369 kr ;-) bara en kvar dock....

puss gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback