Förkyld.

11,30

~~~~

Mmm, hemma med huvudvärk, täppt näsa, halsont och hosta... Trevligt. Positivt att det snöar ute att det är snart är första advent och att jag snart får pynta för advent och jul, postivt att jag får lön i morgon.

Ligger hemma hos Niklas och fryser och dricker svartvinbärste ur en vit mugg med röda tomtar på =) lyssnar på elden som sprakar i kaminen och tittar på snön som faller tätt. I bland kan det på ett sätt vara ganska mysigt att vara sjuk, Om man plockar ut det postiva. Donna ligger som en i hopkurad som en fjällräv bredvid mig i soffan.

I fredags var vi och spelade bowling och käkade mat med jobbteamet. Trevligt, Jag lyckades få i hop hela HUNDRA poäng på två serier, hahahaha =) men jag är glad över min strike och dom få spärrar jag lyckades slå. På lördagen träffade jag Malin och fikade på stan. Sedan var jag och Niklas hos mormor och morfar på middag. Igår åkte vi till KnöaHian och var ute i skogen och letade julgran till mig och julen till mormor och morfar. Efter det käkade vi lite middag. Sen då? Joo, vi letade bra poser till porträtten som Niklas ska ta på mig til helgen. Blev många tokbilder också :) Sedan framåt kvällen började jag känna mig riktigt seg och trött.. Vi tittade på Wallander-Luftslottet och sen var det sängen för hela slanten.

Nu ser jag på efter tio på fyran där en tjej är med som arrangerar annorlunda julblomsterarrangemang, UNDERBART! Nu längtar jag ändå, ändå mer... Ååååh, nu visade dom just en helt otroligt vacker amaryllis... Nej nu ska jag dra filten över mig och fantisera hur jag ska pyssla hemma i helgen som kommer och hur jag vill ha det.

Lite bilder från igår...

Först några tokbilder...

Galen


Ssssccchh...


Gapskratt


Igen


Fin bild...


Och så två posebilder...blev mest tok i går, får vara allvarlig i helgen när vi ska ta porträtten.

Försöker vara fin...


Posar



KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Schwan

Jättefina bilder på dig!

Postat av: Malin

Krya på dej! Fast lite avis är jag, lät rätt skönt att ligga i soffan nu :)

2008-11-24 @ 12:41:55
Postat av: Malin

å tack för i lördags förresten :)

2008-11-24 @ 13:44:17
Postat av: Anonym

åååå va kul med foton :-) va fina de var! så han är ltie av en fotograf då eller?



kramar

2008-11-24 @ 13:51:38
Postat av: Pusselbiten

Jättefina bilder gumman! Krya på dig nu:)

2008-11-24 @ 18:02:40
Postat av: Sara

Niklas??? Vem är de då???!!! Nu blir jag allt lite (läs väldigt) nyfiken :)



Nu har jag gjort lite advent. Bara julstjärnor kvar till köksfönstret. Dom åker jag och köper efter middan. Faen vad stökigt det blir när man städar. Why?? Knepigt... Tog en räd genom skafferiet oxå. Hua vad man samlar på sig alltså. Tänker inte säga hur gammalt mjölet va :p Så ofta bakar jag :)



Sköt om dig sötis!! Puss & kram!

2008-11-25 @ 14:19:47
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback