Hemma än.

12,49

~~~~

Mm, är hemma än, men är feberfri idag i alla fall så jag kan åka och jobba i morgon. Blir en kort arbetsvecka om man säger så... Har semester på fredag =) ska bli så skönt. Då ska jag städa och göra advent i hela lägenheten, det kommer bilder på det, jag lovar =)

När jag blev sjuk var jag ju hos Niklas och jag är kvar där än men ska snart åka hem, väntar bara på att eldan skall brinna ut i kaminen.

Det är så mysigt ute nu, snö och vitt på träden, jag älskar verkligen vintern...hopppas snön får ligga kvar, har dock sett på vädret att det ska bli plusgrader i morgon =( men på ett sätt kanske det är bra, för man brukar säga att om Anders slaskar så braskar julen, det är Anders på söndag den trettionde =) så jag håller ändå en tumme för att det är lite slaskigt då så att vi får en vit och kall jul!

Igår var det en sådan vacker solnedgång här, så jag trotsade min feber och huvudvärk och gick ut och fotade den men Niklas fiiiiiina kamera som är underbart rolig att fotografera med =)

Här kommer solen...

Solnedgång över KnöaHian.



KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

skönt att du mår bättre. å va kul att du får fotografera lite :-) du måste ju plocka upp det intresset mera för jag veeet ju att du älskar det :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback