Mitt beronde.

13,41

~~~~

Mitt smink som jag använder mest/dagligen är dessa produkter nedan. Klarar mig inte utan dessa, har blivit beronde :)

Idag har jag inte sminkat mig och det känns inte riktigt som det ska, man ser ju sååå mycket snyggare och fräschare ut av bara lite smink på ögon, läppar och kinder.

















Ögonbrynspennan kommer från Isadora, ca 79 kr. Bronzingpudret kommer från Max Factor , 110 kr. Mastertouch concealer (helt underbar och funkar kanon, speciellt runt ögonen) från Max Factor , 100 kr. Mascaran kommer från L'oreal och heter Longitude, ca 120-130 kr. Läppglanset kommer från Lumené , 100 kr. Nyansen på läppglansen jag använder är nummer 5 och heter "hopeful". Har även nyansen på bilden, nr 7 och den heter "into my life".

Detta är vad mitt "sminkberonde" består av! :) Rekommenderar varmt alla produkterna, som inte är särskilt dyra heller :)

Detta var ett ytligt inlägg, men i bland måste man ju få vara lite ytlig, eller hur? :)

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Schwan

Helt ok att vara ytlig ibland! Jag jag har också några sminkberoenden (även om jag inte orkar använda dem varje dag...) men de är tyvärr inte så billiga. Har blivit märkesjunkie, haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback