Ångest.

10,12

~~~~

Den gör sig på påmind, oftare nu än förr, den jävla panikångesten. Nu är det riktigt illa och jag är livrädd för den. Jag vill inte "ramla" ner igen. Orkar inte med det en gång till. Inte nog med panikångesten, har dessutom en sjuhelvetes prestationsångest...varför kan jag inte sluta ställa så höga och stora krav på mig själv hela tiden? Måste jag vara bäst hela tiden? Så fort jag nått mitt mål så sätter jag upp ribban ytterligare ett snäpp. Kan ingen tala om för mig att jag duger som jag är?

Jag vill inte, jag orkar inte. Jag vill bara leva utan massa ångest och jobbiga tankar. Jag ska INTE "ramla" ner igen! Så fan att jag ska!!!

Jag är bra, jag duger, jag är bra, jag duger... Ska mala det i min skalle tills skiten är borta!

JAG ÄR BRA, JAG DUGER!

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

ja du ÄR bra evelina och som du vet, du är älskad!

Postat av: Malin

jag känner så väl igen mej i dej... du ÄR bra och du är en jättebra vän!

2008-10-28 @ 11:18:36
Postat av: Schwan

Du är helt grymt bra! Stor kram!

2008-10-28 @ 11:54:27
URL: http://thisisversailles.wordpress.com/
Postat av: Maria

Du ÄR bra och du duger precis som du är. Jag läser här ibland och jag tycker din blogg är jättebra. Så keep on the good work. /M

2008-10-28 @ 14:23:23
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Pusselbiten

Jag vet hur det är, är så jag med men har genom åren blivit bättre. DU duger som du är!! Du är skitduktig gumman!!



KRAM

2008-10-28 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback