Dåligt.

12,09

~~~~

Kanske har det varit lite dåligt med uppdateringar på sista tiden, om jag uppdaterar blir det mest korta inlägg eller bilder. Jag känner inte orken eller lusten att skriva massor.. jag vet inte vad jag ska skriva heller för den delen... Det händer väl inte sååå fruktansvärt mycket i mitt liv heller just nu. Eller jo, det kanske det gör, men det tänker jag inte berätta om nu, ni får vänta. Så kanske det kommer ett inlägg om det längre fram, det finns några få "utvalda" som möjligtvis vet vad jag syftar på.... Haha... nu är ni allt nyfikna va? ;)

I övrigt då? Jo, det flyter på i sin gilla gång som vanligt allting.


Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul å läsa :)

2008-10-16 @ 14:14:51
Postat av: Fnyz/Hanna

tråkigt när de inte funkar på jobbet :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback