Tavlor.

09,32

~~~~

Har äntligen fått upp lite tavlor i vardagsrummet...i alla fall ovanför soffan =) haha...
Såhär blev det...







Dom här fotografierna sitter också på samma vägg men jag tycker dom skulle få lite extra uppmärksamhet i det här inlägget. Mormor och morfar är dom två personerna som har betytt och betyder mest av allt för mig. Jag ser dom mer som min mamma och pappa. Hos dom är jag hemma... Där finner jag ro och trygghet. Det går inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar dom! Jag får tårar i ögonen när jag skriver det här, och det säger väl allt egentligen (fyyy va känslosam jag är =)

Den första bilden är morfar vid sin konfirmation 1944, min fina, underbara morfar.



Den här bilden är tagen omkring 1952-53 (är inte säker på årtalet) mormor är 17-18 år. Så vacker!




Kram <3

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

titta va fint :-D å jag veeeet att jag måste komma å se live, fattar inte vart tiden tar vägen, i den här farten kommer du säkert hinna flytta igen innan jag kommer :-/

Postat av: Tessan

Det blev jättefint:)

2008-10-10 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback