Fotat.

11,17

~~~~

På skärtorsdagens kväll var jag ut och fotade lite... =) hur kul som helst. Jag tappar både tid och rum när jag fotograferar. Niklas blev lite avis och tjurig för att jag hittar saker att fota som han inte ser när han håller i kameran o sen tyckte han att bilderna jag tagit var bra...=) han tycker jag ska skaffa mig en egen systemkamera...så kommer det bli. Den kommer nog följa mig överallt har jag en känsla av. Här kommer nästan alla bilder jag tog i torsdags.


Stenar







Lada och mina fotspår



Fotspår



Ladvägg



Detalj



Ladan igen







Fina färger



Granar i grodperspektiv



Tallar i dimma


Träd




GLAD PÅSK!

KRAM  ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Schwan

Fint! Jag tycker absolut att du ska unna dig en bra kamera. Det vill jag också ha. Glad påsk!

Postat av: fnyz

absolut ska du ah en egen kamera!



"lada och mina fotspår" var superfin! min absoluta favorit av korten



rkamar

2009-04-11 @ 21:35:26
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! :)

2009-04-14 @ 08:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback